علوم تربیتی
نقش رهبری دانش و فرهنگ سازمانی در عملکرد شغلی (مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه بیرجند)

زهرا زارعی؛ هادی پورشافعی؛ علی عسگری

دوره 16، شماره 3 ، خرداد 1401، ، صفحه 67-92

https://doi.org/10.22034/fakh.2022.150384

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش واسطه‌ای‌ فرهنگ سازمانی در ارتباط بین رهبری دانش و عملکرد شغلی در کارکنان دانشگاه بیرجند انجام شده است. این پژوهش از لحاظ شیوه گردآوردی داده‌ها به شیوه توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان دانشگاه بیرجند به تعداد 340 نفر است که براساس فرمول کوکران، جهت دستیابی به حداقل حجم نمونه (180 نفر)، ...  بیشتر