بررسی اثربخشی تبلیغات نوپدید شهری بر میزان استقبال از شیوه زیارت پیاده حرم رضوی

کمال الدین حسینی؛ محسن نوغانی؛ مسعود ایمانیان؛ سعید صالح

دوره 8، شماره 1 ، آذر 1392، ، صفحه 57-84

https://doi.org/10.22034/fakh.2014.154518

چکیده
  این نوشتار با هدف دستیابی به میزان تأثیر تبلیغات با ابزارهای تبلیغی نوپدید سازمانی در فضاسازی مناسبت آخر صفر و ترویج زیارت پیاده در روزهای مذکور انجام گرفته است. این مقاله، حاصل یک مطالعه پیمایشی مقطعی است. جامعه آماری در این طرح کلیه افراد بالای پانزده سال در گروهی معرف از خانواده های ساکن در شهر مشهد (0721 نفر) است. روش [1]نمونه گیری ...  بیشتر